טכנו פארק חולון
מסחר תעשיה ולוגיסטיקה


באזור התעשייה חולון, במרכז עסקים שוקק בלב גוש דן, מוקם מתחם חדשני ואטרקטיבי במיוחד – מתחם טכנו פארק חולון. המתחם ישמש כמרלו"ג וכמרכז אחסון ותעשייה, והוא יכיל 107 יחידות – כל אחת מהן תשתרע על פני שטח של כ-220 מ"ר, תתנשא לגובה של כשישה מטרים ותיהנה ממסלולי העמסה רחבים ומנגישות מרבית.

הפרויקט מציע פתרון שכיום אינו קיים במטרופולין גוש דן: מרכז לוגיסטיקה מתקדם, הנמצא סמוך למרכזי האוכלוסייה ומציע לעסקים את כל המערכות הרלוונטיות לאחסון ולשינוע. מיקומו האטרקטיבי של המתחם – סמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4, כביש 44, נתיבי איילון, כביש 431 וכביש 1, וסמוך לתוואי העתידי של 'הקו הירוק' של הרכבת הקלה – יהפוך אותו לנגיש במיוחד עבור חברות וסוחרים בתחומים שונים, ובנוסף יצמצם משמעותית הן את עלויות השינוע והן את זמני ההפצה.

כמו כן, מאחורי טכנו פארק עומד מודל עסקי ייחודי לפרויקטים מסוג זה: ייזום ובנייה כקבוצת רכישה. באופן הזה, במקום יזם אחד הנוטל על עצמו את כל הסיכון, נהנית קבוצת הרכישה מכוח צרכני ומהיכולת להוזיל את העלויות. הודות לכך המשקיעים יכולים לקנות שטחים במחירים זולים יותר וליהנות מתשואה משמעותית יותר, וגם משתמשי הקצה (עסקים וסוחרים) יכולים ליהנות מהמיקום המרכזי במחיר הוגן.


  • סוג הפרויקט: מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה 
  • מיקום: חולון 
  • שטח: 25,000 מ״ר 
  • קומות: 4
  • היקף פרויקט: 251 מיליון ש״ח